سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تو به حقّ دانا باش و بدان عمل کن، خدای سبحان تو را می رهاند . [امام علی علیه السلام]

*دریا*
نویسنده :  فاطمه(نازنین)دریایی

سلام

این رباعی بهانه ای بود برای به روز شدن...

این روزها که ذوق شعرم بگی نگی خشکیده! فقط وب گردی می کنم! گاهی جالبه. پیدا کردن وبلاگ ها و سایت های مختلف از آدمای مختلف...یکی از عشق میگه یکی از سیاست یکی تو کف دانلود آهنگه و عکسای فیلم های مختلف از جمله جومونگ!!!

اینا رو که نوشتم یادم افتاد به "تارنمای سبز" _همایش وبلاگ نویسان کازرون_

خلاصه امروز یه وبلاگی دیدم کلی از خوندنش دپرس شدم...حتما می پرسید چی بود؟ یه آغایی بود که داستان عشق خواننده های وبلاگش رو نوشته بود...ته همشم یکی از طرفین عشق می مُرد!!!

شاید بعضیا خوششون بیاد خب! واسه من که شاعرم بد نشد...حد اقل تو این اوضاع چند ماه (خدا کنه 7 ماه نشه!) قحطی شعر، دوباره ذوق منو یه تکونی داد...

 

دیشب به دلم زبان درازی کردم

با واژه ی "تو" قافیه سازی کردم

جرم منِ دیوانه فقط شعر نبود...

من با دم شیرِ عشق بازی کردم!

 

یا علی

                                               

 


جمعه 88/1/14 ساعت 10:32 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظ پارسی بلاگ...
بهانه!
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد....
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
کارمای نیک
این روز ها که پر شده از بی قراری ام...
فهرست
90278 :کل بازدیدها
4 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز
درباره خودم
*دریا*
فاطمه(نازنین)دریایی
اینجا فقط شاعرم...18 ساله...شبیه دریا، پر از موج...شبیه آینه، صادق...شبیه تو! مَجازی...
لوگوی خودم
*دریا*
لوگوی دوستان
لینک دوستان
عطیه پاک آیین
مرضیه فروزنده
حسین فروزنده
محمد برزگر
پگاه بهنامی
الهه ملک محمدی
هادی علی بابایی
خودم! دریا دل
علی مرادی
علی بحرانی
مهدی تقی نژاد
سید محمد رضا هاشمی زاده
حافظه ی آب
شاعر گمنام
پرستوی مهاجر
صبا
فاطمه ساجدی
سعید فروتن
لیلا سیاح پور
فرهنگسرای مردانی
زهرا سادات هاشمی
ستاره تنهایی
حمزه جمالی
استاد آل مجتبی
اشتراک
 
طراح قالب