سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در قرآن است خبر آنچه پیش از شما بود ، و خبر آنچه پس از شماست ، و حکم آنکه چگونه بایدتان زندگى نمود . [نهج البلاغه]

*دریا*
نویسنده :  فاطمه(نازنین)دریایی

دلُم پُرَن اَ آسمون ریتم دلُم نَهُمبارَن

رفتی ولُم کِردی سی چه؟ مرد حساب اِیَم کارَن؟

پیک بشه چیش حسودی که بند دلت اَزُم بُری

دلت تو دسُّم بیدا حیف...نَم چِجو شُ یُهُو سُری!

حال دِ چه فُیدِی داره غم؟ حال که دلُم مِث آتَشَن

دلُم آمُختَن اَ آتش سُخته دلُم مِی یه کَشَن؟

دلُم اَ زلزلِی ( زلزله ی )چیشِت هر کَشه هی واتُمبیده

شدم رو ویبره مث موبایل! بس که تَنُم دِرُوشیده!

آم کَچَلُم کِردی دیگه...ای اولش ای آخُرش 

پرنده از قفس پری حال دِ بُدُو بُدُو تُرِش

بس که سی تو غُمبه دادم تا اُوینه هم اَزُم لَجَن

هم تا اَ دور می بینتُما ، هی می گه چَک چیلِت کَجَن! 

نه تو بوگو گُنام چه بی؟ جز ایکه عاشقت بیدُم

مِی مُ چیشَک زدُم سی تو ؟مِی مُ سی تو می خندیدم؟

دلُم شده یه اَشکَکی اَزِت شَکُم! تو دل داری؟

وَخ نَمی خُوی عاشُق بیشی چیشَک نَزَ مِی سِل داری؟

 تام ( تو هم ) خُو شُدِی مِث پسرُوی که لَک لباسشو آجیدَن

بس که موشو سیخ سیخیَن اِنگا وسط خُو پریدَن!

نه کاک چیشِت اُو نخوره یه روز اینا آدم بشَن

بس که لباسشووَم کوتان خدا نکُن که خَم بشَن!

هم می شینَن پَس یه موتور تیپ می زَنَن وا قِر می دَن

سی دخترُوی خیابونا هَمجو شماره وِر می دَن

ای حال اَزِت گفته باشُم نَیُوی زبون سیم بیریزی

ای اولش ای آخُرش...هُی پسرک خیــــــــلی هیزی...

 

چهارشنبه 20/9/1387 ساعت 6:42 عصر

------------------------------------------------

برای تولد حسین کوچولو:

داری یواش می گذری از کنار دی

خوشبو شدی عزیز دلم مثل اسپری

خوشمزه مثل ترشی آن آب میوه ای

که تند تند می مکم از دست های نی!

 

چشمات مشق هر شب انشای من شده

چشمان تو به جای دو تا توپ قلقلی!

آری چقدر آینه دارد نگاه تو

مثل زلال آب در این کاسه ی گلی

 

یا مثل قطره های غزل چکه می کنی

از چشم های ابری و معصوم شعر من

اینجا هوا مساعد لبخند های توست

وقتی شکفته روی سرت یک هوا چمن!

  

من مثل بره ای که رها مانده می دوم 

هی دشت دشت روی لبت راه می روم 

آقا اجا.. اجازه به ما بوس می دهی؟

« آقا حسین! خاله رو بوس کن فقط یه کم!»

  

وقتی به هر بهانه بغل می کنم تو را 

هی ناز می شوی و به من اخم می کنی

چاقو، ترنج، یوسف زیبای قصه ام

دست قشنگ قلب مرا زخم می کنی!

  

حالا یواش می گذری از کنار دی 

تصویر خنده های تو را قاب می کنند

دنیا شبیه تاب بزرگی است عشق من 

وقتی تو را سوار همین تاب می کنند!

 

چهارشنبه 4/10/1387 ساعت 2:2 عصر


سه شنبه 88/1/4 ساعت 1:30 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خداحافظ پارسی بلاگ...
بهانه!
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد....
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
یاد باد آن روزگاران یاد باد...
کارمای نیک
این روز ها که پر شده از بی قراری ام...
فهرست
90169 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
6 :بازدید دیروز
درباره خودم
*دریا*
فاطمه(نازنین)دریایی
اینجا فقط شاعرم...18 ساله...شبیه دریا، پر از موج...شبیه آینه، صادق...شبیه تو! مَجازی...
لوگوی خودم
*دریا*
لوگوی دوستان
لینک دوستان
عطیه پاک آیین
مرضیه فروزنده
حسین فروزنده
محمد برزگر
پگاه بهنامی
الهه ملک محمدی
هادی علی بابایی
خودم! دریا دل
علی مرادی
علی بحرانی
مهدی تقی نژاد
سید محمد رضا هاشمی زاده
حافظه ی آب
شاعر گمنام
پرستوی مهاجر
صبا
فاطمه ساجدی
سعید فروتن
لیلا سیاح پور
فرهنگسرای مردانی
زهرا سادات هاشمی
ستاره تنهایی
حمزه جمالی
استاد آل مجتبی
اشتراک
 
طراح قالب